• برای یافتن موارد مورد نظر خود از کلیدهای ترکیبی Ctrl+F استفاده کنید و سپس کلمه های کلیدی مورد نظرتان را تایپ کنید تا مرورگر شما را در این زمینه کمک کند.
  • اگر پاسخ سوال خود را در بین سوالات پر تکرار نیافتید در انتهای همین صفحه سوال خود را عنوان کنید تا پاسخ دهیم.
  • بخش سوالات متداول توسط عموم قابل رویت است بنابراین از ارسال اطلاعات شخصی خود در این بخش بپرهیزید.

بازی دیجیتالی چیست؟

امروزه بازی های ویدیویی به دو صورت فیزیکی و دیجیتالی انتشار می یابند. بازی های فیزیکی و دیجیتالی از نظر محتوا تفاوتی ندارد. بازی های فیزیکی بصورت دیسک می باشند و با قرار دادن آنها درون کنسول می توانید از بازی خود لذت ببرید اما بازی های دیجیتالی بصورت مجازی ارائه می شوند و با خرید لایسنس، قابلیت نصب در کنسول شما بوجود خواهد آمد.

بازی دیجیتالی را چطور می توانیم تهیه کنیم؟

بازی های دیجیتالی را می توان بصورت مستقیم از فروشگاه رسمی شرکت های سونی و مایکروسافت خریداری کرد تا تجربۀ یک خرید بدون واسطه را به دست آوریم. با خرید لایسنس بازی مورد علاقه خود از شرکت سونی یا مایکروسافت شما برای همیشه مالک آن بازی خواهید شد و امکان دانلود بازی برای شما فراهم خواهد شد.

با وجود اینکه قیمت بازی های فیزیکی و دیجیتالی به هم نزدیک هستند، چطور این عناوین در فروشگاه گیم شیرینگ با نیمی از هزینه بازی های فیزیکی عرضه می شوند؟

تفاوت بازی های فیزیکی و دیجیتالی در این است که بازی فیزیکی در لحظه توسط یک نفر می تواند استفاده شود اما بازی های دیجیتالی امکان استفاده توسط دو نفر بصورت همزمان را دارد، بنابراین دلیل قیمت پایین بازی ها در فروشگاه گیم شیرینگ به دلیل استفاده از قابلیت شیرینگ است.در واقع بازی های ارائه شده با استفاده از این قابلیت بین دو نفر به اشتراک گذاشته می شوند.

آیا هر دو نفر می توانند از تمام امکانات بازی استفاده کنند؟

در قابلیت شیرینگ هر دو نفر می توانند از تمام محتوای بازی استفاده کنند و بطور همزمان از بازی مورد علاقه خود استفاده کنند بدون اینکه دخالتی در بازی یکدیگر داشته باشند.

با توجه به اینکه لازم است بازی های دیجیتالی را دانلود کنیم، آیا خرید به اینصورت به صرفه است؟

شما علاوه بر استفاده از طرح های شرکت های ارائه دهنده سرویس های اینترنتی که بسیار به صرفه هستند، می توانید دیتای بازی را از فروشنده هایی که در این زمینه فعالیت می کنند، خریداری کنید.

قصد تهیه دیتا دارم، چه ریجنی تهیه کنم؟

دیتا را در ریجن یک یا آمریکا تهیه کنید زیرا همه بازی های فروشگاه گیم شیرینگ در ریجن یک ارائه می شود.

دیتای خریداری شده را چگونه به کنسول انتقال دهیم؟

برای انتقال دیتای خریداری شده از فروشگاه گیم شیرینگ به داخل کنسول از نرم افزار PSX DOWNLOAD HELPER برای PS4 و از نرم افزار XBOX ONE DRIVE CONVERTER برای XONE استفاده می شود.

آیا برای خرید از فروشگاه گیم شیرینگ خرید اشتراک طلایی و ویژه الزامی است؟

خیر، فروشگاه گیم شیرینگ به همه علاقه مندان خدمات ارائه می دهد اما با تهیه اشتراک طلایی یا ویژه می توانید خدمات بیشتر و ارزان تری دریافت کنید.

آیا امکان پیش خرید بازی ها در فروشگاه گیم شیرینگ وجود دارد؟

کلیه مشترکین طلایی و ویژه می توانند از بخش پیش فروش نسبت به پیش خرید بازی ها اقدام کنند.

وقتی یک بازی را پیش خرید می کنم، پس از عرضه باید مبلغی پرداخت کنم؟

در هنگام پیش خرید شما اکانت یک بازی را تهیه می کنید و پس از عرضه نیاز به پرداخت هیچ هزینه ای نخواهد بود.

آیا با خرید بازی های شیرینگ امکان آپدیت بازی و کنسول فراهم هست؟

بله، براحتی می توانید بازی و کنسول خود را آپدیت کنید.

امکان استفاده از بخش چند نفره آنلاین بازی ها و دریافت تروفی و اچیومنت وجود دارد؟

بله، به لحاظ ارائه قانونی شما امکان استفاده از همه قابلیت های آنلاین یک بازی را خواهید داشت و تروفی و اچیومنت ها نیز برای شما ثبت خواهد شد.

بازی هایی که توسط فروشگاه گیم شیرینگ ارائه می شود تا چه مدت اجرا می شوند؟

بازی های فروشگاه گیم شیرینگ به لحاظ ارائه قانونی تضمین اجرای دائمی را به همراه دارند.

آیا امکان فروش یا تعویض بازی های خریداری شده را داریم؟

فروشگاه گیم شیرنگ امکان فروش و تعویض بازی های کاربران را در دو طرح جداگانه فراهم آورده است.استفاده از این دو بخش برای عموم آزاد است.

فروشگاه گیم شیرینگ کارمزدی بابت فروش بازی ها در حراجی دریافت می کند؟

بله، این مبلغ در جدول تعرفه ها ثبت شده است و توسط خریدار پرداخت خواهد شد.

چگونه می توانیم بازی خود را برای فروش یا تعویض آگهی کنیم؟

برای فروش یا تعویض بازی های خریداری شده از فروشگاه گیم شیرینگ به حساب کاربری در منوی سایت مراجعه کنید.

آیا با خرید دیتای بازی و بدون تهیه اکانت می توانم بازی کنم؟

خیر، دیتای بازی ها تنها حاوی محتویات بازی است و بدون خرید اکانت بازی این دیتا ارزش اجرایی نخواهد داشت.

بازی های طرح اجاره در چه ظرفیتی ارائه می شوند؟

عموما بازی های موجود در طرح اجاره برای PS4 در ظرفیت سوم و برای XONE در ظرفیت عادی قرار دارند اما ممکن است گاهی بازی های این دو کنسول در طرح اجاره در ظرفیت دوم یا هوم نیز ارائه شوند.

چرا سفارشات ثبت شده در طرح حراجی و تعویض کندتر از فروشگاه اصلی تحویل می شود؟

روند تحویل سفارشات حراجی و طرح تعویض به دلیل ایجاد هماهنگی با فروشنده از فروشگاه اصلی کندتر می باشد.

آیا من می توانم برای دوستانم بازی تهیه کنم؟

اینکار در فروشگاه گیم شیرینگ تخلف محسوب می شود. دوست شما می تواند خودش اکانت کاربری بسازد و از فروشگاه بازی تهیه کند.

قصد فروش بازی خود به دوستم را دارم،چه باید بکنم؟

می توانید بازی خود را در حراجی آگهی کنید و ایشان پس از ثبت نام در سایت اقدام به خرید بازی شما از حراجی کند.انتقال خارج از حراجی تخلف محسوب می شود.

تفاوت اکانت کامل با اکانت شیرینگ چیست؟

اکانت شیرینگ حاوی یک ظرفیت از دو ظرفیت مجاز یک بازی دیجیتالی است و اکانت کامل شامل تمام ظرفیت ها می باشد.

تفاوت اکانت کامل با اکانت آکبند در بازار چیست؟

بطور ساختاری اکانت کامل با اکانت آکبند تفاوتی ندارد اما به دلیل ارائه غیرقانونی بعضی از افراد سودجو و بدنام شدن اکانت های آکبند تصمیم گرفتیم تا نام اکانت کامل را روی این اکانت ها بگذاریم تا مشترکین متوجه تفاوت این دو باشند.

926 پاسخ
« دیدگاه های قدیمی تر
  1. bornamilad گفته:

    با عرض سلام و تشکر بابت ارسال به موقع اکانت سوالم اینه که من که یه بازی ظرفیت 2 از حراجی خریدم میتونم باز هم بازی با ظرفیت 2 و 3 بخرم و همزمان استفاده کنم منظورم اینه که الان یه اکانت ظرفیت 2 پرایمری دارم و ساین اوته حالا اگه بخوام یه بازی ظرفیت 2 دیگه هم بخرم مشکلی برای اجرای اولی بوجود نمیاد؟

  2. rezashamkhani گفته:

    سلام خسته نباشید…
    ببخشید میخاستم بپرسم اگه یه اکانت شیرینگ ایکس باکس وان از سایت بخرم…باید لایو گلد هم داشته باشم حتما؟؟؟یا این اکانتی که میدید اکانت لایو داره خودش؟؟یا باید جداگانه خودم تهیه کنم؟

  3. magnolia2016 گفته:

    سلام….یک سری از بازیهای ps4 در صفحه خریدشون فقط ذکر شده اکانت شیرینگ….این یعنی چی…. از کجا بفهمیم ظرفیت 2 هست یا ظرفیت 3 ….ممنون می شم شفاف سازی کنید اکانت شیرینگ یعنی چی….؟ !

  4. babak96 گفته:

    سلام وقت بخیر..یه سوال داشتم.. درباره نحوه وارد کردن اکانت شیرینگ ظرفیت 3 …در جایی نوشته شده بود بعد از اینکه وارد اکانتی که خرید کردید میشید هیچ وقت نباید sign out بزنید از داخل settings چون ظرفیت 3 هستید…این یعنی چی؟مثلا ما نمیتونیم چندتا بازی ظرفیت 3 با هم داشته باشیم؟و یا نمیتونیم چند بازی ظرفیت 3 و 2 به صورت همزمان داشته باشیم؟

    • batavm گفته:

      سلام. در مورد مطلبی که می فرمایید از جایی خوانده اید می توانید در همان جا از مسئولین اون سایت سوال کنید.
      ما برای پاسخ به سوالات شما در مورد توضیحاتی که در سایت خودمان و بخش قوانین ثبت شده است این بخش رو ایجاد کرده ایم. اگر قصد استفاده از فروشگاه گیم شیرینگ رو دارید مطمئن باشید بهترین راه اینه که همه پیش فرض ها و اونچه در انجمن ها و … مطالعه کردید رو بگذارید کنار چون فروشگاه گیم شیرینگ در حوزه قوانین خودش عمل میکنه و ممکنه با تکیه بر دانشی که از یک تاپیک و متن ناصحیح به دست آورده اید در اینجا مرتکب تخلف شوید. در اینجا کاربران کوچکترین مشکلات خودشون رو با پشتیبانی مطرح می کنند و پس از ثبت سفارش به آن ها در پیامی که سفارش ارسال می شود اطلاع داده می شود که اگر کوچکترین مشکلی دارید به جای یافتن راه حل در اینترنت، سوال از دوستان و مراجعه به مغازه دارها این مشکل رو باید با فروشگاه مطرح کنید تا برای خودتون مشکل و محرومیتی ایجاد نکنید.
      قوانین سایت رو بطور کامل مطالعه کنید و مشکلی بود در اینجا عنوان کنید. آموزش های ست کردن اکانت پس از ثبت سفارش ارسال می شود و مواردی که قبل از خرید لازم است بطور کامل در قوانین ذکر شده است.

      • babak96 گفته:

        فکر نمیکنم مسئله خاصی اتفاق افتاده باشه که اینطور جبهه گرفتید.فقط یه سوال کردم .بالاخره مشتری باید بدونه برای چه چیزی پول خرج میکنه همونطور که شما پس از فروش مسئولیتی در قبال این مسائل(عدم آگاهی خریدار)قبول نمیکنید .جواب سوال من فقط یه بله یا خیر بود.به جای اینطور جبهه گرفتن آگاهی بخشی خودتون رو کامل تر کنید(منظورم تو همین بخش سوالات متداول هست).من قسمت قوانین و سوالات متداول رو کامل مطالعه کردم هیچکجاش جوابی برای سوال من نداشت.من فکر میکردم این بخش برای مطرح کردن اینطور سوالات هست ولی…

        • batavm گفته:

          هیچگونه جبهه گیری در کار نیست. اگر اینجا برای پاسخ به سوالات نبودبه سوال 3 4 خطی شما پاسخ 8 9 خطی داده نمی شد. در جریان شیرینگ همه چیز جدی است و شما به عنوان خریدار باید متوجه این جدیت در فرآیند خرید بشوید. بلا استثنا تمام کسانی که قوانین سایت رو بدون مطالعه می پذیرند و مشکلات خودشون رو ج ای پیگیری از طریق پشتیبانی سایت سعی می کنند از سایت های دیگه حل بکنند در نهایت به تخلفاتی دچار می شوند که نتیجه اش محرومیت خواهد بود. اینکه پاسخ سوال شما یک بله و خیر هست یا 8 9 خط توضیحات رو ما باید تشخیص بدیم چراکه هر چند سوال توسط شما طرح می شود اما پاسخ فقط توسط شما مطالعه نمی شود بنابراین اگر با سیستم پاسخگویی فروشگاه مشکل دارید هیچگاه اینجا سوالی عنوان نکنید چراکه این تشخیص برای پاسخگویی توسط ما صورت می گیرد، از مرحله تایید سوال تا ارسال پاسخ…
          در فرآیند پاسخگویی هم تمام تلاشمان آگاه کردن کاربر از این است که مهمترین، مهمترین و مهمترین چیز در سایت یک چیز است و اون تنها قوانین سایت هست حتی اگر برداشت شما از پاسخ ما چیز دیگری باشد. فکر می کنم پاسخ سوالتون رو گرفته باشید. اگر سوال دیگری بود در خدمتتون هستیم. روز خوبی داشته باشید…

          • babak96 گفته:

            ما نه تنها جواب سوال خودمون رو نگرفتیم…بلکه کلا بیخیال شدیم سوال دیگه ای هم نیست…

          • batavm گفته:

            دقیقا همینطورهست. پاسخ های ما به گونه ای است که کاربر سریع تصمیم میگیره میتونه با سخت گیری های فروشگاه در مورد قوانین سایت کنار بیاد یا نمیتونه…
            عده ای بیخیال خواهند شد چون فروشگاه گیم شیرینگ جایی نیست که روی برخی مسائل چشم ببنده چراکه نادیده گرفتن برخی مسائل مثل خیانت به کاربرانی است که اون مسائل رو رعایت می کنند و ما حقوق این عزیزان رو ضایع نمیکنیم.
            ممنون از همراهی شما تا این لحظه، موفق باشید.

  5. Hajmeti گفته:

    سلام ، با تشکر از سایت خوبتون که باعث شده گیمر ها کارشون کلی راه بیفته…
    یه چیزی که تو بخش قوانین متوجهش نشدم اینه که تو بخش توضیحات ظرفیت ها ، ظرفیت 3
    امکان استفاده از بازی روی اکانت حاوی بازی را خواهید داشت. این یعنی نمیتونم اون بازی رو به اکانت اصلی خودم انتقالش بدم ؟ و مجبورم روی همان اکانت بازی کنم ؟؟؟ به این ترتیب تروفی ها و اچیو ها هم در همان اکانت ثبت میشود ؟
    لطفا پاسخ بدین خیلی گیجم کرد
    چون برای ظرفیت 2 نوشتین : امکان استفاده از بازی روی اکانت شخصی خود را خواهید داشت.

    • batavm گفته:

      سلام. متشکر از شما…
      در مورد تروفی ها، این موارد در اکانتی باز و ذخیره میشه که روی اون بازی میکنید و در ظرفیت سه هم مشخصا وقتی روی اکانت خود بازی استفاده می کنید در همون اکانت باز و ذخیره می شوند.
      در مورد اچیومنت که همون تروفی ها هستند اما در کنسول ایکس باکس وان چنین موضوعی وجود نداره چون همه در هر ظرفیتی می توانند بازی رو روی اکانت خودشون اجرا کنند.
      موفق باشید.

    • batavm گفته:

      سلام. هر بازی 60 دلاری از فروشگاه اصلی در اکانت شیرینگ…
      ضمنا تحویل کد در صورت تکمیل حمایت و پس از اجرای موارد ذکر شده خواهد بود در غیر اینصورت و عدم تکمیل حمایت طی دو ماه آینده مبالغ بازخواهد گشت.

    • batavm گفته:

      سلام. من جای شما بودم در لحظه همه اکانت های ترکیبی روی کنسولم رو پاک می کردم چون مطمئن باشید مالکان اصلی اونها رضایت ندارند که شما از اکانتشون استفاده کنید. برخی با توجیه بسیار سطحی اقدام به فروش اکانت ترکیبی می کردند و می گفتند که مالک این اکانت ها حتی متوجه نمیشه شما دارید از اکانتش استفاده می کنید. اگر ما از جیب یک نفر مبلغی بدزدیم و شخص متوجه نشه اسمش دزدی نیست دیگه؟ جدای از این جریان مطمئن باشید سونی تمام کسانی که از این اکانت ها استفاده می کنند تحت پیگرد داره…
      اما در مورد خرید از ما، بله، امکانش هست با رعایت قوانین سایت و نه اونچه که دیگر سایت ها به شما یاد داده اند از ما خرید کنید. موفق باشید.

  6. ebrahim21 گفته:

    سلام بببخشید بازی های
    How to survive
    Resident evil revelation 2 season pass
    که هر کدوم تقریبا 20دلاره نیستن بین بازی های ایکس باکس وان نیستن هرجا گشتم پیدا نکردم اگه امکان داره موجود کنید من خریدارم جفتشون هستم

  7. mzroshan67 گفته:

    سلام، خسته نباشید.
    این بازی های تخفیف خورده 5 دلاری پلی استیشن که به دلیل محدودیت گیفت کارت، با کارت ده دلاری خریداری میشن، 5 دلار باقیمانده رو نمیشه یه بازی دیگه هم گرفت. (برای اشتراکی ها عرض می کنم) تکلیف 5 دلار باقیمانده چیه؟

    • batavm گفته:

      سلام. متشکر از نظر شما…
      احتمالا به تازگی با فروشگاه آشنا شدید چون همواره از حدود 3 سال پیش ما همه تخفیف های رسمی رو حتی زمانی که سایت وجود نداشت اعمال می کردیم. ممکنه در این زمان 2 3 سری از تخفیفات بطور کلی از بین رفته باشه که اونم به دلیل برخی مشکلات سایت بوده است. امیدوارم سایت برای شما مفید واقع شود.
      موفق باشید.

  8. pricee51 گفته:

    با سلام و خسته نباشید…

    یه پیشنهاد دارم اونم اینه که سقف فروش رو برگردونید به حراجی, آدم یکسری قیمت ها رو میبینه مخش سوت میکشه, مگه میشه بازی حراجی 100 هزارتومن قیمتش باشه…
    اسمش روشه به هر حال, حراجی…

    • batavm گفته:

      سلام.برداشتن سقف درخواست خود کاربرها بود و مقاومت ما به منفعت طلبی تعبیر میشد و حالا که برداشتیم همه درخواست می کنند سقف برگرده…
      بهترین برخورد با فرد گرون فروش نخریدن هست. شما صبور باشید و از آگهی های گران استفاده نکنید و مطمئن باشید قیمت مناسب براتون پیدا میشه…

        • batavm گفته:

          سلام.بازی هایی که فروش نمیره میره صفحه های بعد مگر اینکه بروز بشه توسط فروشنده و این حق فروشنده است که بازیش رو با قیمت مجاز در فروشگاه آگهی کنه و تا هر زمان که بازی خریدارش رو پیدا کنه بمونه و ما نمیتونیم محدودیتی برای کسی ایجاد کنیم. قطعا خود فروشنده اگر به نتیجه برسه فروش بازیش برای خیلی مهمه و سریع بخواد انجام بشه تصمیم میگیره قیمت رو کاهش پیدا بده…

  9. bornamilad گفته:

    سلام و عرض خسته نباشید امروز سوالی برام پیش اومد توی کنسولم نگاهی به لیست فلش سیل سونی انداختم و دیدم بازی metro redux با قیمت پنج دلار فروخته میشه در صورتی که دیروز توی لیستتون 38 تومن قیمت اکانت شیرینگش بود.یعنی سونی باز هم نسبت به دیروز لیستشو اپدیت کرده و قیمت بعضی بازی ها مثل مترو و thief رو پایینتر اورده؟

    • batavm گفته:

      سلام. خیر، سونی بروز نکرده بوده و از اول همین بودده اما خریدها با گیفت انجام میشه و گیفت 5 دلاری وجود نداره و مجبوریم 10 دلار شارژ کنیم اکانت هارو که این چند روز هر کسی بازی 5 دلاری خریدش کناش یه 5 دلاری دیگه هم براشون خریدیم.

        • batavm گفته:

          دوست گرامی همه تخفیف ها بصورت شیرینگ ارائه نمیشده و بازی هایی که 10 دلار براش هزینه میشه و 38 تومن قیمت خورده است داره بصورت اکانت کامل ارائه میشه نه شیرینگ و بهتره همواره با ورود به محصول از وضعیت دقیق آن مطلع شوید. موفق باشید.

« دیدگاه های قدیمی تر

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

پاسخ دهید